Därför ska man vara medlem i den nya branschorganisationen !

Föreningen ger dig som medlem full nytta av verksamheten och även en möjlighet att medverka och engagera dig på de mötesplatser som skapas av föreningen.

Exempel på yrken bland våra medlemmar är städare/lokalvårdare, golvläggare/golvvårdare, arbetsledare, inköpare, tillverkare, leverantörer, konsulter, fastighetsförvaltare, fastighetsskötare, arkitekter, entreprenörer m fl. Även institutioner, och kommuner kan ansöka om medlemskap och få del av olika förmåner, såsom rabatterad utbildning, deltaga i föreningens företagsträffar och olika seminarier, m.m.

ORDINARIE MEDLEMSAVGIFTER

Privatperson: 50 € /år (Rabatt 2018 25 €)

Kommuner: 350 € /år (Rabatt 2018 175 €)

Tjänsteleverantörer: 450 € /år (Rabatt 2018 225 €)

Tillverkning/leverantörer: 450 € /år (Rabatt 2018 225 €)

Utbildningsinstitutioner: 350 € /år (Rabatt 2018 175 €)

EFTER INSÄND INTRESSEANMÄLAN SÄNDER UT EN FAKTURA FÖR ERT MEDLEMSKAP. DET GÅR ÄVEN BRA ATT ANSÖKA OM MEDLEMSKAP GENOM ATT RINGA OSS PÅ TEL. 0400 971 300 eller tel 018-526 353.

INTRESSEANMÄLAN/MEDLEMSKAP

JA, jag/vi är intresserade av medlemskap i branschorganisationen Städförbundet.ax r.f !

(Fyll i namn/företag, postadress, kontaktperson, E-postadress och vilken bransch ni verkar i och tryck på SKICKA MEDDELANDE. Vi kontaktar er sedan inom några dagar för mer information.)

(Lämna tom)
Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)